Foto's
van evenementen | Suzuki
foto's | Nieuws | Techniek
| Filmpjes | Links
| Van alles wat | Home
| Mailinglist
*
Specificaties *
Ik (Henry
van Gorkom) bezit deze samurai sinds 1991. In 1991 kocht ik hem en toen
was hij 10 maanden oud. Het was een originele "RHINO" in de kleur
wit.
Sindsdien is er veel terrein mee gereden en veel aan veranderd. In de zomer
van 1998 is hij helemaal uit elkaar geweest en opnieuw gespoten, in de
kleur "S1F Bengaal-geel"
van Seat.
Hier
onder vind je een lijst met opties/veranderingen die sinds '91 hebben plaatsgevonden:
-
80
liter "australische" benzinetank.
-
rancho
veren.
-
BF
Goodrich mud terrain 235/85 x 16
-
Fedima
trial ADE 32/10.5 x 15 (echte maat is ongeveer gelijk aan 30 x 9.5)
-
Grand
vitara velgen.
-
Hedman
header en zelfbouw uitlaat :-)
-
Nikki
carburateur.
-
K&N
luchtfilter.
-
Swift
stoelen.
-
Trekhaak.
-
Blauwe
cabriotop.
-
Voor
s'winters: hardtop.
-
Gele
"S1F"
kleur + blanke lak.
-
Striping
"speedy".
-
Warn
HS9500 snellooplier.
-
Speciale
varta
accu.
-
Roestvrijstalen
pushbar.
-
Bosch
Ralley 225 blue verstralers.
-
Zelfbouw
voorbumper.
-
Dick
Cepek stuurdemper.
-
Zelfbouw
derde remlicht.
-
Binnenzijde
bekleed met aluminium traanplaat.
-
Handbediende
vrijloopnaven.
-
Extra
achteruitrijlampen.
-
RVS
steun met 27 mc antenne.
-
Pioneer
radio met RDS.
-
27
mc bakkie.
-
RVS
deur en achterklep scharnieren.
-
(Ruil)
motor met snelle nokkenas.
-
Achteras
met schijfremmen.
-
4.16
tussenbak (D&G tunning)
-
Gotzuk
expander veerschommels.
-
4.5
centimeter bodylift.
-
ARB
airlocker voor en achter.
-
Vitara
pignon en kroonwiel (5.12)
Misschien
dat ik nog iets vergeten ben, maar er is in de loop van de jaren best wel
veel aan veranderd. Mocht je eventueel vragen of opmerkingen hebben omtrent
mijn Samurai dan hoor ik het graag! Dit kan op het volgende e-mail
adres:
suzuki@gorkom.net