|
Ard rijd een sidekick, oftewel in het Nederlands: een vitara. Omdat je dan al gauw als verwijfd of niet voor vol aangezien word deed hij de modificatie op de foto. Via connecties in het buitenland wist hij in Brazilië dit uitlaat eind stuk op de kop te tikken. Het is gemaakt van Zuid Amerikaans roestvrijstaal. Hand gemaakt door Pablo Homo Kinetica en gepolijst door Pedro Erpo & Juan Peo. Voor de montage zorgde natuurlijk Ard zelf. Voorlopig zit deze modificatie nog in de test fase. De eerste rit met deze modificatie verliep namelijk niet vlekkeloos maar dat kwam doordat er iets anders stuk ging..... |
|
Ik kreeg een mail van een zekere S.V. uit
H. Om begrijpelijke redenen wenst deze heer anoniem te blijven. Meneer
S kocht in een niet nader te noemen supermarkt een goedje wat heel goed
werkt als vervanger van de gewone koelvloeistof. Suzuki's lopen namelijk
nogal eens warm en dat komt NIET door modder in de radiateur. Het spul
beschermt tegen vorst, corrosie, hij loopt harder en het koelt je motor
tot 80% beter dan gewone koelvloeistof. Er zijn mensen die zelfs menen
dat het goedje drinkbaar zou zijn, maar wij raden dat niet aan... Geadviseerd
word wel als je de radiateur gaat vullen daarbij beschermende kleding te
gebruiken (B.v. een ronin shirt en een vieze spijkerbroek)
Wij danken de Heer S voor deze geweldige tip! |
|
Deze foto kreeg ik van Ali haram akbar,
Hij schreef me dat suzuki het helemaal verkeerd gedaan heeft. Het reservewiel
hoort voorop de auto en niet op de achterklep. Dat heeft volgens hem vele
voordelen. In zijn land zijn er namelijk wel stoplichten maar iedereen
bepaalt zelf wel of ze stoppen voor rood of niet, en ja, als er 1 schaap
over de dam is.... Het gevolg is vele ongelukken, duurdere verzekeringspremies,
ruzies etc. Met het wiel voorop heb je minder schade bij een aanrijding
en het spaart een bullbar uit!
Goed idee Ali! Overigens heeft Ali ook nog een vraag: zijn suzuki loopt soms warm, hij heeft alles al gecontroleerd maar alles lijkt goed en hij weet niet waar het aan ligt.... |
|
De volgende coole modificatie komt van John Smith Junior. Hij woont in modificatie land number one: The ustates nights of Amerika! Hij vertelt dat wij het allemaal verkeerd zien, het gaat niet om lagere gearing maar om POWER. Dus schroefde hij de zielige 1300 uit zijn samurai en bouwde er een 17 liter V8 met 13 screaming holley 4 barrel carburateurs erin. Nadelen zijn er niet zoveel volgens hem, in het land van de onbegrensde mogelijkheden hebben ze geld, benzine, chroom en steekassen genoeg! Zijn sam heeft nu iets van 850 PK en dat vindt hij nog aan de krappe kant. Zijn volgende project moet toch minstens het dubbele aantal PK's hebben. |
|
|
|
Deze samurai is van EZ4 grandmaster 8DT4X. Zijn beroep is rappert en hij woont in Detroit (stad van hardcore pawn). Hij schrijft: Yo samurai dude, Ik vind verhogen niet chill, hier rijden al genoeg verhoogde 4wheel drives rond. Ik heb de me zuk verlaagd en meteen maar zo vet mogelijk. Het is heel simpel: je neemt een verhogingset en monteert die andersom. Ik vind m wel cool, vette shit jonguh! Rode kleur is ook vet van me suzuki, past goed bij me zwarte vette muts. Die ik zomer en winter op me hoofd hebt! Cool man! laterz.... |