Foto's van evenementen  |  Suzuki foto's | Nieuws | Techniek | Filmpjes | Toegestuurde foto's | Links | Van alles wat | Home | Mailinglist

SJ/Samurai vrijloopnaven op een jimny deel 2.


 
Zo heb ik er de nieuwe naaf opgezet. Van onder naar boven: het onderste deel van de vrijloopnaaf, pakking, opvulring en de jimny pakking.
De M8 boutjes met de conische ringen en veerringen in de rotor draaien. Da's een beetje gepruts...
Aandraaien.
Beetje vet erin, niet teveel, dat heb ik ooit eens bij m'n samurai gedaan en dan werkt het niet meer.
Pakking voorzichtig op de bovendeksel monteren, het past allemaal net dus kijk uit dat de pakking niet scheurt.
De bovendeksel kan er op een aantal manieren in. Let goed op dat je dat goed doet anders kan hij er niet helemaal in.
M6 keer 12 erin (in mijn geval RVS :-)) en niet te vast aandraaien. De 6 boutjes houden alleen de deksel tegen.
Klaar!!!! 
De vacuumleidingen die op de as zitten en naar de motorruimte gaan kunnen er allemaal af. Ik het op de as een brug gelegd met een stukje slang tussen de in en uitgang van de vacuumleidingen. De klepjes vind je onder de motorkap aan de bijrijders kant. Ook daar kun je een brugje leggen tussen in en uitgang.
Opmerkingen of toevoegingen? Mail me: suzuki@gorkom.net