De banden onder mijn suzuki.
Hier nog met m'n bumper, die zou er naderhand afgaan.
![]() |
Probleem
1:
De bumpersteunen moeten eraf. Op de foto zie je de ruimte die ik had. Niet echt veel en mijn bumpersteun was al min of meer ingekort om de 30 ers die er eerst onderzaten nergens tegen aan te laten lopen. |
![]() |
De oplossing: de bumpersteunen eraf zagen :-) Je moet dan wel zelf een bumper in elkaar proberen te krijgen. |
![]() |
Mijn nieuwe bumper moest zoiets worden. Ik wilde wel de lier en de RVS pushbar op z'n plek laten zitten. Deze bumper kan je sinds kort in Amerika kopen bij de firma spidertrax. |
![]() |
Op een zaterdag samen met Erwin aan de slag gegaan. Hier zie je enkele foto's hoe we het ding (snel) in elkaar gelast hebben. |
![]() |
Probleem
2:
Door de hoogte van de banden liepen ze net tegen de veren aan met insturen. Dit heb ik opgelost door in de draaipunten een langer boutje (M6) te draaien met daaronder een M8 moer voor de afstand. (Aan beide zijde) Niet op de modder letten ik weet ook niet waar dat steeds vandaan komt ;-) |
Probleem
3: De banden liepen tegen de sidebars aan omdat dat nogal dikke
buizen zijn. De buizen ingeslepen was de oplossing. Naderhand dichtlassen
en er weer eronder monteren.
3 maart 2002 - De bumper is klaar! Eveneens is het probleem met de 5de versnelling opgelost: Er zitten nu vitara pignons en kroonwielen in de samurai differentieels. Deze zijn ongeveer 30 % lager. Ook is er voor en achter een airlocker in de samurai gekomen!! |
![]() |